خانه موج دار،طراحی جدید در خانه سازی
کوروش نی نی ناز من
منبع: سایت سیمرغ |


  پروژه اجرای معماری خانه موج‌دار Komb از طراحی باستانی كریم رشید (Karim Rashid) مصر تبعیت می‌كند كه این طرح موج‌دار درخشان را به‌طور یكسان در داخل و خارج ساختمان به اجرا درآورده است.در واقع می‌توان موج   خاكستری رنگ را در فضای خارجی و داخلی این خانه مشاهده كرد، به‌طوری كه با تركیب رنگ‌های سفید توانسته  این موج را به‌خوبی به نمایش درآورد.پروژه ساختمان موج‌دار Komb معماری مدرن و باستانی و كهن مصر را بسیار دقیق در كنار یكدیگر جای داده و با هم تلفیق كرده كه این تركیب در معماری داخلی آن خودنمایی كرده است.

 

این خانه موج‌دار بخش‌های مختلفی مختص نشیمن، استراحت، غذاخوری و خواب را در خود جای داده است، در هر یك از این بخش‌های مجزا با استفاده از انواع صندلی و میزهای تركیبی متناسب با محل موردنظر طراحی شده‌اند.

 

 

 

 

طراحی موج‌دار داخلی خانه Komb مصر می‌تواند به خوبی حس موج دریا را به ساكنان خود انتقال داده و لذت آرامش از این فضا را به آن ها القاء كند.

 

 


نظر يادتون نره ممنون

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:طراحی خانه موج دار,طراحی جدید خانه سازی,عکس , :: 18:52 :: نويسنده : مامان کوروش

درباره وبلاگ

به وبلاگ کوروش کوچولو خوش آمدید کوروش من در 14 فروردین 1391 6 ماه ونیم با وزن 1150 گرم متولد شد . کوروش کوچولو زیباترین هدیه ای بود که خداوند به من هدیه کرد بنابر این تصمیم گرفتم تصویر زیباترین هدیه خداوند به همراه زیباترین های جهان را در این وبلاگ قرار دهم خواهشمندم با ارائه نظرات خود مرا یاری نمایید .
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کوروش نی نی ناز من و آدرس kkz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 27988
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1